Photos

Die Geheim van Geluk

Stel die Here op die proef dan sal julle sien hoe goed Hy is.

Iemand wat by Hom skuil, sal bly wees.

Psalm 34:9

Wednesday, September 15, 2010

Identiteit's Dief?

Hoeveel van ons vroue kan met alle eerlikheid sê ek ken myself volkome en ek weet wat ek in die lewe wil hê.

Alles aan haar spreek van 'n strek en edel persoonlikheid; sy ken geen kommer oor die toekoms nie. As sy praat, is dit met wysheid; as sy leiding gee, is dit met liefde.

Sy hou goeie toesig oor haar huishouding; lui is sy nie. Haar kinders prys haar, haar man bewonder haar.

Daar is baie knap vrouens, maar jy oortref hulle almal!

Spreuke 31:25-29

Soos die woord vir ons hier 'n mooi uiteensetting gee van 'n volkome vrou - weet ek dat in elke een van ons hierdie eienskappe is. God het dit vir ons almal gegee. Gebruik dit. Tot eer en verheerliking van God wat dit alles vir jou moontlik gemaak het.

Hierdie is die begin van oorvloedige blydskap net vir jou want God wil hê ons moet opstaan uit die stof van die verlede. Skud dit af van jou voete.

Vroue - God se liefde het genesende krag. En dit is hier wat ons gaan leer wat God se liefde regtig in ons lewe kan beteken. Daar is iets soos Volmaakte Liefde en dit kom van ons Hemelse Vader. Hy het dit eerste aan ons bewys.

God se liefde kan ook in jou lewe waarde, genesing en sekuriteit bring.

Ek dink sekuriteit is een van die behoeftes wat ek in my lewe baie gemis het. Daardie sekuriteit van dat jy aan iemand behoort nie omdat hy of sy gedwing word om jou in hulle lewens te hê nie, maar omdat hulle vrywillig wil. God gee ons daardie sekuriteit.

Waarde toevoeging in ons lewe is ook baie belangrik. Soos ek voorheen genoem het was daar 'n groot tekort aan waarde toevoeging in my lewe - niks het waarde gehad nie. Jou waarde is hoog soos God vir ons in die volgende teksvers noem:

Want so lief het God die wêreld gehad, dat Hy sy eniggebore Seun gegee het, sodat elkeen wat in Hom glo, nie verlore mag gaan nie, maar die ewige lewe kan hê.

 Johannes 3:16

Jy is van onskatbare waarde.

Om hierdie oorvloedige blydskap in ons lewens te hê kan ons die volgende toepas:

  • Besef wat ware liefde behels vir jouself en jou medemens.
  • Opreg lewe en op 'n Goddelike manier.
  • Ervaar die genesende liefde van God in jou lewe.
  • Blydskap en geluk wat spontaan uitvloei.
  • Wees positief oor alles in jou lewe.
  • Bid, Bid, Bid en weereens Bid. Gebed is kragtig. Elke keer wanneer ek voel dat ek moedeloos raak of ek bang voel bid ek. God gee my daardie rustigheid en krag vir elke dag om aan te gaan.
Om God se liefde te kan ervaar moet ons as mens eers ons eie gedagtes en harte verstaan. Daarom is dit so belangrik om selfondersoek te doen.

Met God se liefde kom ook krag. As ons op ons kragte moet staat maak om ons doelwit te bereik sal ons dit nooit kan doen nie, God is daar om ons sterk te maak in ons poging.

Twee is beter as een. Saam bereik hulle meer. 
Prediker 4:9

Gelukkig is die mense wat op die Here vertrou en hulle verwagting in Hom stel.
 Jer.17:7



Jy kan alleen gelukkig wees as jy jou omstandighede en jouself aanvaar het.

Deur al hierdie beproewings wat jy deurgegaan het en nog steeds gaan deurgaan. Die beproewings sal altyd daar wees. Maar God is ook altyd daar.


Gelukkig is die mens wat in beproewing volhard.

Jakobus 1:12

Ons moet onsself bevry van al die kettings wat ons vir jare al vas geboei het.

Wat ek in hierdie proses van genesing besef het is dat ek nie my huwelik om die regte grondslag gebou het nie en dat daar baie tekort skiet in my optrede teenoor my man. Ek het met al hierdie bagasie in die huwelik ingestap en hom ook oorlaai met al my sorge. Gelukkig vir my het God my so lief gehad dat hy vir my 'n baie wonderlike persoon gegee het met baie begrip en uithouvermoë. Glo my ek dink regtig hy het baie keer hare op sy tande nodig om my te kan hanteer as ek nie geweet het hoe om al hierdie emosies te kan hanteer nie. Ek dink die blootstelling was ook vir my erg om te erken ek sit met soeveel tekortkominge in my lewe en dat ek vasgehou het daaraan. Om te verander in myself was baie moeilik.

Soveel kere het ek mure om my gebou en my lewe toegemaak soos 'n boek dat daar geen kans was vir hom om te weet hoe ek voel of wat ek dink nie. Ek het in my eie klein wêreldjie gelewe wat veroorsaak het dat ek hom moedeloos gemaak het as ek voel dat hy my nie verstaan en nie omgee nie of as hy my oorval met sy liefde. Maar ek het hom nie toegelaat om altyd in daardie wêreldjie by my te staan en saam met my die mure af te breek nie. So het ek ook 'n muur tussen my en God gebou.

Dit is een van die lewenslesse wat ek geleer het is om te begin by die huis. Maak oop die boek - laat jou man lees wat daar in jou lewe staan. Dit is net regverdig teenoor hom en God om jou hele lewe ook voor hom oop te lê. Jy sal verbaas wees hoe die verandering ook in jou huwelik kan intree en 'n volmaakte liefde kan wees soos God dit gemaak het vir 'n huwelikspaar. God het nie liefde half gelaat nie - dit is daar om volkome uit te leef. Nie net in jou huwelik nie maar ook in jou eie lewens pad. God het julle een gemaak.

Daarom sal 'n man sy vader en moeder verlaat en saam met sy vrou lewe, en hulle sal een word.
Genesis 2:24

God wil hê ons moet een wees daarom kan ons nie mure bou om ons nie, maar bou liewer daardie muur om jou huwelik en huisgesin. Met God as die middelpunt in jou stad van geluk.

Satan val ons lewens aan met sonde, versoekings, leuens, mishandeling en soveel ander dinge.

Ons moet net nie die deur vir satan oopmaak en hom 'n kans gee nie, hy sal nie tevrede wees met net 'n sitplek in jou lewens-motor nie, maar sal aan die stuur daarvan wil wees. Gee vir God die stuur van jou lewens-motor. Glo my Hy sal jou op die regte pad hou.

Ons moet kyk na die doelwit wat God ons as vroue in hierdie lewe gesit het. Beslis nie om mishandel, verneder of vernietig te word nie.

Ons is medewerkers in diens van God en julle is die saailand van God. Julle is ook die gebou van God.
1 Korinthiërs 3:9

Soos die woord ook sê ons is medewerkers in diens van God. Wat 'n wonderlike voorreg vir ons as vroue om te hê.  Dit is al klaar 'n wonderwerk om te sien dat ons so nou saam met God lewe. My vriendin dit al klaar is 'n pluspunt om ons koppe te lig.

Dit is maklik om die genesing proses te aanvaar as jy weet waarna toe God jou as vrou wil herstel en wat God se doel vir jou in hierdie lewe is.

Wie 'n vrou gevind het, het iets goeds gevind en 'n welgevalle van die HERE verkry.
Spreuke 18:22

Ons genesing is so naby met God aan ons sy. Soos God in sy woorde vir ons noem dat ons nie oor enige iets hoef te twyfel nie. As ons saam met Hom wandel sal ons opreg wees.

Ek is God, die Almagtige; wandel voor my aangesig, dan sal jy opreg wees.
Genesis 17:1

Dit is so lekker om te weet God het my opreg geneem deur Sy liefde en genade. Saam met opregtheid kom volkome liefde en omgee vir jouself en vir jou medemens. Dit kan makliker wees om te vertrou aangesien daar nie meer die twyfeling in die menswees is nie asook in jouself.

Daardie lekker gevoel van 'n verligte hart wat soos 'n klip in jou broskas lê nie. Dat die woede wat jy in jou saamdra wegsmelt soos sneeu in die warm sonstrale. En daardie sonstrale is God wat in ons hart en liggaam skyn.

Die Here ondersoek alle harte en ken die bedoeling van elke gedagte.
1 Kronieke 28:9

Deur hierdie proses moet ons ook leer dat ander mense vir ons ook kan waardevol wees. As ons na God as 'n voorbeeld kyk (volmaakte voorbeeld) kan ons besef dat mense waarde kan voeg by ons lewens, soos jou kinders, eggenoot, vriende, ouers of familie.

Ons moet hulle net toelaat om die persoon te leer ken wat God geskep het.

God was beslis nie spyt toe jy as sy kind in hierdie sondige wêreld gekom het nie. Jy is baie spesiaal en Hy het elke stukkie van jou fyn beplan. Jy is sy KIND.

Moenie dat satan en die verlede jou ware identiteit steel nie. God het jou 'n identiteits-nommer gegee wat uniek is. "VRY GEKOOP DEUR JESUS BLOED". Niemand is soos jy nie. Daar is net een pragtige vrou soos jy.




Gedagte vir vandag:

" I will pray the Father, and He shall give you another Comforter, that He may abide with you for ever."
John 14:16 (KJV)









No comments:

Post a Comment

Blog Archive