Photos

Die Geheim van Geluk

Stel die Here op die proef dan sal julle sien hoe goed Hy is.

Iemand wat by Hom skuil, sal bly wees.

Psalm 34:9

Friday, September 17, 2010

Selfvertroue, Selfrespek

Dit is hartseer dat in die hele proses van hierdie pyn en lyding ons selfvertroue en selfrespek dikwils ook 'n groot knou kry.

Om jouself te help om 'n beter mens te wees moet jy weet wat in jouself en jou gedagtes aangaan.

Ons gedagtes is 'n baie magtige middel wat kan help om daardie sukses van selfvertroue en selfrespek te bou.

Hier is 'n paar wat ek in my lewe toepas wat ek daagliks leer help om hierdie pad te stap en my 'n sterker mens te maak.

1. Ken jouself: Doen selfondersoek. Vind uit wie jy regtig is. Ons is so geneig om nie regtig te weet wie  
                         jy as persoon is nie. Vind uit van wat jy hou en nie hou nie. Vind ook hierin jou swakhede.
                         As jy weet wat jou swakheid is kan jy daaraan werk om dit te verbeter. Elke keer as ek
                        daardie negatiewe antwoord van iemand kry - gebruik ek dit om myself net sterkter te maak
                        en positief te wees oor myself.

2. Aanvaar jouself: Maak vrede met jouself. Baie keer is ons, ons eie grootste vyand omdat ons. onsself verwyd oor alles wat in ons lewens gebeur.  Ons is so bekommerd dat ander mense ons nie sal aanvaar nie. Hou op om te wonder wat ander mense van jou dink en sê. Waar die menslike faktor inkom sal hulle altyd fout vind. Al weet jy in jou hart dat dit waarvan hulle jou beskuldig nie waar is nie. Onthou net God ken elke een van ons harte en in God se oë is jy die beste vir Hom. Hy het jou geskape volgens Sy beeld. Aanvaar wie jy is. Dit sal jou vry maak.

3. Neem beheer in jou lewe: Jy kan nie beheer van jou lewe neem sonder God en Sy hulp nie. Sonder God is ons niks. Stel Hom eerste. Besluit wat is belangrik in jou lewe en waarna jy strewe.  Moet nie soos die Engelse sê 'n "People Pleaser" wees nie. Mense sien deur mens en gou sal hulle jou uitspoeg. As ons mense najaag en wil gelukkig hou kan jy nie jouself ken en God se wil doen nie. Hou jou oë op God gefokus en doen Sy wil en jy sal gelukkig wees. God sal deur jou na ander skyn. Daardeur neem jy verantwoordelikheid vir jou optredes, gevoelens en rigting waar in jou lewe beweeg.

4. Selfgelding: Elke vrou het die reg om te besluit hoe sy haar lewe wil lei. Die doelwitte wat jy vir jouself stel, die waardes in jou lewe. Jy moet die gewoontes van stilte verbreek en jou behoeftes uitspreek asook jou begeertes. Wanneer jy begin om standaarde daar te stel, sal die mense om jou ook weet wat jy van hulle verwag en waar hulle met jou staan. Dit maak klaar 'n kanaal vir kommunikasie in jou gesin en omgewing oop.

5. Triomfantlike Waardes: Waardes is jou eie ideale en beginsels wat jou lei in jou daaglikse lewe. Dit beinvloed jou verhoudings, gedrag, keuses en gevoel. Asook jou selfbeeld. Vroue met 'n hoë selfagting is baie duidelik oor wat hulle glo en waarom. Hulle is gemaklik met hulle waardes. God verwag nie minder van ons as vroue nie.

Om by hierdie bogenoemde stappe te kan hou moet jy alle negatiewe gedagtes, houdings, gewoontes uit jou lewe uitskuif wat jy in jou lewe ontwikkel het.

Plaas terug die balans in jou lewe.

Ek sal graag jul terugvoering wil hê.  Plaas graag julle " comments" op my blog. Daar is baie mense in ons daaglikse lewe wat met dieselfde pyn en leiding sit. En ek dink God gebruik ons om ander vroue wat ook in hierdie situasie is te help en by te staan. As ons as vroue saamstaan en mekaar se verhale hoor, sal ons dit besef dat God vir ons daar is en dit nie gaan oor die verlede nie maar oor die toekoms wat vir ons wag.

Dit is die rede hoekom ek hierdie blog begin het, want ek weet wat dit vir my beteken het. Om ander by te staan het self ek ook genesing daar uit gekry en kry dit nog elke dag. God herinner my net daagliks daaraan dat ek baie dankbaar moet wees oor alles wat ek het en hoe wonderlik my lewe is met Hom as deel daarvan.

Ek hoor graag van julle.

Gedagte vir vandag:

Mense wat besef dat hulle niks het om by God mee te spog nie, kan bly wees want hulle besit die nuwe hemelse ryk! Mense wat nou treur; kan bly wees want God sal hulle vertroos! Mense wat gewillig is om die minste te wees, kan bly wees want die hele aarde sal hulle erfenis wees! Mense wat 'n brandende begeerte het om te doen wat God wil hê, kan bly wees want God sal daardie begeerte bevredig! Mense wat ander met meegevoel behandel kan bly wees, want God sal hulle met meegevoel behandel! Mense wie se harte rein is, kan bly wees want hulle sal God sien! Mense wat vrede maak, kan bly wees want God sal hulle sy kinders noem! Mense wat vervolg word omdat hulle doen wat God wil hê kan bly wees want God se nuwe ryk behoort aan hulle. Julle kan bly wees as mense julle beledig omdat julle aan My behoort en as hulle julle daarvoor vervolg en leuens teen julle opmaak. Julle moet bly wees en oorloop van vreugde! Want julle sal 'n groot beloning kry in die hemel. Onthou, die profete is vroeë ook so vervolg.

Matt. 5:3-12


Mag julle almal 'n wonderlike dag hê en glimlag want ons is Konings kinders.




No comments:

Post a Comment

Blog Archive