Photos

Die Geheim van Geluk

Stel die Here op die proef dan sal julle sien hoe goed Hy is.

Iemand wat by Hom skuil, sal bly wees.

Psalm 34:9

Monday, September 20, 2010

Krag van God vir elke dag.

"It's not what you do once in a while, it's what you do day in and day out that makes the difference"
Jenny Craig

So moet ons daagliks ook ons krag van God kry. Ons kan nie net nou en dan vir God hulp vra om aan te gaan met ons lewe nie, maar daagliks het ons Sy leiding en hulp nodig om ons lewens as vroue van God volkome te lewe.

Laat ons God, die Vader van ons Here Jesus Christus, prys omdat Hy so wonderlik goed was vir ons. Hy het ons die nuwe geboorte gegee sodat ons nou ook met sekerheid kan uitsien na die dinge wat vir ons voorlê. God het al hierdie dinge vir ons moontlik gemaak toe Hy vir Jesus Christus uit die dood lewendig gemaak het. In die hemel hou God nou vir ons 'n erfenis wat nooit tot niet kan gaan nie. Maar omdat julle op God vertrou, bewaar Hy julle totdat julle by daardie oplossing uitkom wat nou reeds lê en wag tot wanneer dit op die laaste dag deur almal gesien sal word. Julle moet bly wees oor wat vir julle voorlê, al vind God dit nodig om julle nou vir 'n tydjie hartseer te maak met al die moeilikheid waarmee Hy julle op die proef stel. Onthou hoe daar met goud gewerk word. Goud is iets wat uiteindelik sal vergaan, en tog doen mense die moeite om dit in die vuur te smelt om vuiligheid daaruit te verwyder. Julle geloof is baie meer werd as goud. Daarom wor dit ook op die proef gestel. As dit deur die toets gegaan het, sal julle eendag geprys word en eer ontvang as ons weer vir Jesus Christus sien.

1 Petrus 1:3-7

Mag God julle vandag seën in alles wat julle doen en mag julle Sy hand daagliks in julle lewens sien deur al die wonderlike dinge wat ten goede vir ons uitwerk.

Dit is my gebed vir julle vandag!




No comments:

Post a Comment

Blog Archive